همکاران بازاریاب دیجیتال

همکاران بازاریاب دیجیتال

تاریخ : شنبه 19 مهر 1399 زمان : 12:37 | بازدید : 179
نویسنده : admin | نظرات (0)

dao² - 3 Traits Of Quality SEO Web Design

 

 همکاران بازاریاب دیجیتال و مشاجره کنندگان استراتژی محتوا! در مورد توصیه های پشته ابزار من برای توسعه و اجرای یک استراتژی جامع نوشتاری و محتوای ویدیویی ، به مقاله دیگری از مجموعه من خوش آمدید

 

چند هفته پیش ، ما این سفر را با بحث در مورد عشق عجیب من به ساندویچ کره بادام زمینی و ژله (آنها الهی هستند) و نحوه استفاده از ترلو برای اداره استراتژی محتوای نوشتاری خود را آغاز کردیم.

 

امروز ، ما می خواهیم به طرف دیگر حصار برویم و در مورد چگونگی استفاده از Trello برای مدیریت تولید استراتژی بازاریابی ویدیویی شرکت خود صحبت خواهیم کرد.

 

برای کسانی که به تازه سازی نیاز دارند - یا اگر تازه به این برنامه استراتژی محتوای پرچین پیوسته اید ، در حال انجام است - بیایید گفتگوی امروز را با نگاهی به پشته ابزار شخصی و گردش کار برای توسعه یک استراتژی جامع محتوای کسب و کار شروع کنیم.

 

پشته و گردش کار ابزار استراتژی محتوا چگونه باید باشد (و Trello در کجا متناسب است)

یکی از بزرگترین "آه ها!" لحظات زندگی مدیریت محتوای من این بود که پس از سالها تلاش بیهوده برای مجبور کردن یک ابزار واحد یا یک صفحه گسترده برای برآورده کردن تمام نیازهای استراتژی محتوای من - و درمان یک استراتژی محتوای مکتوب و یک استراتژی بازاریابی ویدئویی مانند دو چیز متفاوت - سرانجام فهمیدم که همه کارها را اشتباه انجام داده ام.

 

 

من به جای یک ابزار یا صفحه گسترده سئو چیست برای کنترل همه آنها ، پس از ماه ها و ماه ها آزمایش روی این روند کار استراتژی محتوای زیر و پشته ابزار قرار گرفتم:

 

محتوای ابزار استراتژی جهان

 

خیلی رویایی است ...

 

این گردش کار دو چالش اساسی را حل می کند:

 

این برنامه توسعه و پیاده سازی استراتژی محتوا را به فازهای اصلی تقسیم می کند ، و به هر یک از ابزارها اجازه می دهد تا برای مرحله خاصی که در واقع روند را یکپارچه می کند حل کند ، حتی اگر ابزار بیشتری در این زمینه وجود داشته باشد.

این به من اجازه می دهد تا یک استراتژی محتوای نوشتاری و ویدئویی را به عنوان یک موجود واحد ، به جای دو استراتژی محتوای جداگانه (امیدوارم موازی) اجرا کنم که به طور بی وقفه برای موقعیت و اولویت بازی می کنند.

سه مرحله اصلی (و ابزارهای مربوطه) در این مدل استراتژی محتوا وجود دارد - طوفان فکری ، برنامه ریزی و تولید.

 

طوفان مغزی

این کار با تیم درآمد ما انجام می شود. برای طوفان فکری محتوای تیم درآمد من ، من از ابزار sandbox محتوای فروش خود استفاده می کنم که به اعضای فروش امکان می دهد موضوعاتی را که ضروری ترین آنها هستند پیشنهاد و رأی دهند.

 

🔎 مرتبط: تیم درآمد چیست؟

 

این مرحله پیدایش درخواست های محتوای نوشتاری و ویدئویی است ، زیرا اعضای تیم درآمد این گزینه را دارند که بخشی از محتوا را به عنوان یک مقاله وبلاگ ، ویدیو یا هر دو توسعه دهند. بنابراین مجبور نیستید دو جلسه تفکر فکری جداگانه را براساس نوع محتوا اجرا کنید.

 

علاوه بر این ، به شما امکان می دهد نقاط را بین موضوعات محتوایی که باید در قالب نوشتاری و ویدیویی وجود داشته باشند ، به طور یکپارچه متصل کنید.

 

برنامه ریزی

در این مرحله ، من تمام اولویت هایی را که از تیم درآمد و مدیر تولید تقاضا در صفحه گسترده استراتژی محتوای خود جمع آوری کرده ام ، ترکیب می کنم.

 

با سمت مکتوب استراتژی من ، این جایی است که من همه عناصر مختلف بهینه سازی و اندازه گیری را برای هر قطعه (قطعه ویژه ، راهنمای ویدیو ، کلمه کلیدی تمرکز ، و غیره) تنظیم می کنم ، زیرا ما بیش از 50 متخصص خبره و مشارکت کننده در سراسر کشور داریم شرکتی که مسئول ایجاد محتوای مورد نیاز ما خواهد بود.

 

برای فیلم ، آنچه من در اینجا پوشش می دهم بسیار ساده تر است:

 

Screen Shot 2020-09-24 در 4.14.35 PM

 

برخلاف استراتژی محتوای مکتوب ، ما یک تیم اصلی کوچک از افرادی داریم که برای تولید ویدیوها تلاش می کنند. بنابراین ، به جای یک تنوع محدودیت ، من یک برگه دارم که یک نمای کلی و واضح برای رهبری آنچه که ما در حال کار بر روی آن هستیم ، ارائه می دهد ، جایی که در استراتژی متناسب است ، یک دیدگاه سطح بالایی از وضعیت و دسترسی ترلو به هر کدام فیلم در حال تولید است.

 

این بدان معناست که کارفرمایان من نیازی به غواصی در Trello ندارند تا بفهمند همه چیز در کجا قرار دارد و تیم فروش من (یک بار دیگر) با یک صفحه گسترده دست و پاگیر و دارای تب زیاد کار نمی کند تا نیازهای محتوایی آنها را برآورده کند.

 

تولید

وقتی استراتژی ما تنظیم شد ، زمان آن فرا رسیده است که وارد حالت تولید شویم و اینجاست که ما ترلو را وارد می کنیم. ما یک صفحه Trello برای مدیریت تولید محتوای نوشتاری و یک صفحه Trello برای مدیریت تولید محتوای ویدیویی داریم.

 

به دلایل زیر ما یک صفحه Trello به دو محتوای نوشتاری و ویدیویی نداریم:

 

روز آموزش HubSpot

مراحل تولید و طول چرخه زندگی کاملاً متفاوت از محتوای ویدئویی و نوشتاری است. همپوشانی مطلقاً صفر وجود دارد ، بنابراین تلاش برای ایجاد یک صفحه Trello منفرد که هک همه را گیج نکند فقط به این دلیل که بگوییم همه چیز را در یک مکان داریم مشکلات بیشتری از آنچه حل می کند ایجاد می کند.

در هر فضا دو گروه مختلف از افراد مشغول به کار هستند. در واقع ، استراتژی محتوای نوشتاری افراد بسیار بیشتری را نسبت به استراتژی محتوای ویدیویی درگیر می کند.

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش